GYIK
Gyakran ismételt kérdés
1. Mi az az ENOS ERP?
Az ENOS ERP egy online vállalatirányítási rendszer, amely segít a megrendelések, termékek, készletek, pénzügyek és partnerek kezelésében egyetlen központi felületen.
2. Futárcímkét tudok generálni az ERP-ben?
Igen! Az ENOS ERP támogatja a GLS, DPD, MPL és saját címkeformátumokat. A címkék közvetlenül nyomtathatók vagy letölthetők a rendszerből.
3. Hogyan történik a termékek bevételezése?
A Bevételezés modul segítségével néhány kattintással rögzítheted az újonnan beérkezett árut, amely automatikusan frissíti a készletet. Beállítható beszállító, mennyiség, beszerzési ár stb.
4.Kezelhető-e több raktár?
Jelenleg az ENOS ERP egy raktár kezelést támogat, de hamarosan elérhető a többraktáras verzió is.
5.Van-e integráció webáruházakkal?
Igen. Az ENOS ERP teljes értékű kétirányú integrációt biztosít például az UNAS-Shoprenter rendszerrel. A termékek, rendelések, státuszok automatikusan szinkronizálhatók.
6.Hogyan történik a számlázás?
A rendszer kompatibilis XML-alapú számlázással, pl. az Innvoice rendszerrel. A megrendelésekből egy gombnyomással generálható hivatalos számla sőt automatikusan is generál számlát a háttérben .
7.Szavatosság lejárata modul
Mit jelent?
A "Szavatosság lejárata" mező azt jelöli, hogy az adott termék meddig őrzi meg a gyártó által vállalt minőségi garanciát.
Mire való?
Ez az információ segít:
-
időben kiszűrni a közel lejáró szavatosságú termékeket,
-
megfelelően kezelni az eladásokat és raktárkészletet,
-
elkerülni, hogy lejárt szavatosságú termék kerüljön kiszállításra.
Hogyan használd?
-
A mezőben egy pontos dátum szerepel (év-hónap-nap formátumban).
-
A rendszer figyelmeztethet a közelgő lejáratokra (ha be van kapcsolva az értesítés funkció).
-
A "Szavatosság lejárata" nem azonos a szavatossági idő hosszával – hanem annak vége.